Aanbod

Uw administratie, mijn zorg!


Met een freelancer combineert u de flexibiliteit van een interimaris, de ervaring van een vakman en de inzet van een zelfstandige in 1 persoon.

Samenwerken met een freelancer is op zich even eenvoudig als een interimkantoor inschakelen. U heeft geen HR-administratie en van de freelancer krijgt u net als van het interimkantoor een factuur voor de gepresteerde uren/dagen. 

Of u nu behoefte heeft aan langdurige of kortstondige ondersteuning bij u op locatie of vanuit mijn home-office, ik bied u een flexibele oplossing aan.


De werkzaamheden:

  • In- en uitgaande facturen verwerken
  • Kas- en bankboek bijwerken
  • Betalingsopvolging van je klanten en leveranciers
  • Uitvoeren van betalingen
  • Volledige voorbereidende werk voor de boekhouder
  • Overleg met de boekhouder
  • Offertes uittypen
  • Briefwisseling en mailing verzorgen
  • Algemeen typewerk
  • Organiseren van meetings, workshops, evenementen, reizen ...
  • Eenvoudige website maken, bijwerken of beheren
  • Agenda beheren en planning maken
  • Archieven beheren, inventariseren en digitaliseren
  • .....

Via onderstaande lijst kunt u bekijken en aangeven waar u mijn ondersteuning bij kunt gebruiken.